Innowacje i zmiany w firmie
Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj j edynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja mogła odnosić sukcesy musi stawać się organizacją inteligentną, uczącą się i rozwijającą poprzez samodoskonalenie. Wprowadzanie zmian jest w każdym przedsiębiorstwie takim samym zadaniem menedżera , jak każde inne. Jeśli ktoś nie wypełnia go nie jest po prostu skuteczny. Jest to jednak zadanie trudne, a klasyczne narzędzia mene dżera nie zawsze są przy tym skuteczne. Prezentowana książka powinna ułatwić menedżerom rozwinięcie wyobraźni i pobudzić ich twórczą inwencję, aby ich aspiracje stały się siłą napędową wprowadzania zmian, zaś wiedza i umiejętności fachowe instrumentem ich wykorzys tania jako szansy dla zwiększenia sprawności organizacyjnej i rynkowej oraz wzmocnienia konkurencyjności. Powinna ona umożliwić im z rozumienie złożonych procesów generowania zmian i sterowania nimi, a także rozpoznanie, które z możliwych zmian mogą dać obiecujące rezultaty, a które nie.