Innowacje. Następny krok
Innowacje. Następny krok opiera się na sprawdzonych teoriach
nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają
dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje,
można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej
prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż ? komunikacji lotniczej,
szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka
szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody,
które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na
długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach
konkurencji
Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse
na sukces
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok
pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec
przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we
własnej pracy.
- author: Clayton M. Christiansen, Erik A. Roth, Scott D. Anthony