Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
Pisać ? jak to łatwo powiedzieć... Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne! Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców! Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta! Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego s prawy. Bądź nie tylko copywriterem ? zostań superwriterem! Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i u mysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie je st w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc. Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynow any jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Ste phan King, John Keppling ? ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata. Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą s tron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tek stów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie m oże oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących. Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego: zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek; wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika; samodzielne odnajdywanie własnego stylu.