Opis produktu: Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunk cji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywali zacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiaj ą prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów. Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy. Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży. Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw. Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa. Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania. ''Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw'' to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harva rd Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti żowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmac h na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczeni a rynkowego.