Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
Ta książka to ?samouczek biznesowy? dziesięciolecia! - ?Time Magazine?
Metoda GTD to nowy kult ery informacji. - ?Wired?
David Allen to prawdziwy guru osobistej produktywności. (?) Jest bez wątpienia jednym z najbardziej wpływowych myślicieli na świecie w obszarze zarządzania czasem. - ?Fast Company?
Ta książka to lekarstwo na codzienne pożary w pracy. Z niej dowiesz się, jak przezwyciężać uczucie niepokoju i przytłoczenia, gdy ws zystko idzie nie tak, jak skończyć z nawykiem odkładania spraw na później oraz jak osiągnąć stan ciągłej gotowości do walki. - ?Netw ork Magazine?
Czas prawdziwie elastyczny
Zawrotna szybkość, z jaką pędzi świat nowego milenium, niejednego z nas przyprawia o ból głowy. A gdyby tak powiedzieć STOP temu sza leństwu? Spojrzeć z boku na swoje obowiązki, piętrzące się na biurku dokumenty i skrzynkę odbiorczą, zalaną mailami? Zmniejszyć pręd kość na bieżni, po której gonisz swój cel? Czy wiesz, że wystarczy zastosować spójny system zarządzania zawodowym chaosem i wirem ży cia prywatnego, by odzyskać spokój umysłu, a w dodatku poprawić kreatywność i efektywność?
Program Getting Things Done (GTD) powstał właśnie po to, byś mógł wreszcie zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od wiecznej presji zegarka. Jest to najbardziej spójny, intuicyjny i wydajny system racjonalizacji zadań, jak istnieje w chwili obecnej na rynku. Wyobraź sobie, że w kilka tygodni osiągasz wewnętrzną równowagę, harmonię, a co za tym idzie, lepsze wyn iki. Skoro udało się to milionom wyznawców techniki GTD na całym świecie, z dużym prawdopodobieństwem możesz założyć, że uda się i T obie! Czy nie szkoda Ci czasu, by ciągle cierpieć na jego brak?
Koniec z pogonią za uciekającymi terminami!
Działaj zgodnie z pięcioma składowymi programu GTD (kolekcjonowanie, analizowanie, porządkowanie, przeglądanie i realizacja).
Regularnie czyść umysł i wyrzucaj z głowy śmieci.
Podejmuj szybkie i skuteczne decyzje.
Skończ z nawykiem odkładania spraw na później.
Przygotuj funkcjonalne miejsce pracy, które pomaga, a nie przeszkadza w wypełnianiu obowiązków.
Nie daj się ogłupić wielozadaniowemu życiu!