Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Sztuka ignorancji w świecie hi-tech * Błędy pionierów branży * Upadki gigantów * Grzechy nowych marek Jaka piękna tr@gedia! Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nies zczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze b ardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia. Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugieg o wydania. Ów zbiór opowieści ?ku przestrodze? został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łuk iem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach. Dziesiątki tragikomicznych historii * Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft. * Bolesne narodziny systemu operacyjnego. * Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli. * Dramatyczne chwile firmy Novell. * Głupie sztuczki programistyczne.
- author: Merill R. Chapman