Opis produktu: Funkcje i modele komunikacji społecznej w edukacji a kompetencje nauczyciela
Funkcje i modele komunikacji społecznej w edukacji a kompetencje nauczyciela
Kompetencje współczesnego nauczyciela to zagadnienie kluczowe z punktu widzenia celu edikacji. Problematyka komunikowania społecznego, postrzegania kompetencji komunikacyjnej nauczyciela jako tej warunkującej skuteczność i efektywność procesu nauczania i uczenia się jest nie do przecenienia.Seria wydawnicza ?Komunikacja społeczna w edukacji? stanowi niezmiernie ważne ogniwo popularyzowania problematyki sztuki pełnej komunikacji, obejmującej umiejętności słuchania, inicjowania interakcji komunikacyjnej, opartej na dialogowym charakterze spotkania, a przede wszystkim percepcji wszelkich procesów nauczania i uczenia się jako tych o charakterze interakcji komunikacyjnej. [?] Redaktorom pracy udało się zgromadzić szerokie grono specjalistów ? pedagogów, psychologów, socjologów z kraju i z zagranicy. Międzynarodowy charakter publikacji, z bliskich kulturowo krajów, daje szansę na analizę porównawczą zagadnień związanych z komunikowaniem społecznym w Polsce i w innych krajach. Fragment z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Józefa Podgóreckiego