Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia. Podręcznik, szkoły wyższe
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki
zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a
następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim
okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności
wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między
strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i
sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną
konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej
zrozumieć prezentowane treści. (?)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie
może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów
medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z
zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla
menedżerów placówek zdrowotnych.
Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
- author: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska