Excel w biurze i nie tylko
Praktycznie i efektywnie wykorzystaj wszystkie możliwości Excela Najpotrzebniejsze podstawy, czyli co trzeba wiedzieć, zanim zabierzesz się do pracy Formuły i funkcje, czyli jak ułatwić sobie dokonywanie skomplikowanych obliczeń Oferty, rachunki i listy obecności, czyli do czego warto używać Excela w firmie Excel jako znakomity arkusz kalkulacyjny jest dziś w zasadzie niezbędny w każdym biurze. Może służyć do przeprowadzania miliona różnych operacji liczbowych, od prostych rachunków przychodów i rozchodów, przez obliczanie podatku, aż po wydawanie dowodów dostawy i zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy przygotować odpowiednie arkusze i wprowadzić do nich dane, a potem można już cieszyć się wolnym czasem, zaoszczędzonym dzięki automatyzacji wielu żmudnych czynności. Jeśli to właśnie jest Twoim celem, trafiłeś na odpowiednią książkę. ''Excel w biurze i nie tylko'' to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 odpodstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczącerachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów. Podstawowe informacje o obsłudze arkusza kalkulacyjnego Podstawowe obiekty Excela Wprowadzanie i formatowanie danych Formuły i funkcje Sortowanie i filtrowanie danych Drukowanie Makropolecenia - pierwszy krok w programowaniu Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny Oferty cenowe i dowód dostawy Rachunki, zamówienia i odsetki Kalendarze i inne operacje na datach Lista obecności Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach Wypróbuj Excel i uczyń swoją pracę znacznie łatwiejszą!
- author: Sergiusz Flanczewski