Opis produktu: Ea Total Club Manager 2004
Ea Total Club Manager 2004
Total Club Manager 2004 to nowa odsłona managera piłkarskiego koncernu Electronic Arts, który ma rywalizować z takim cenionym i uznanym na rynku cyklem jak Championship Manager z firmy Sports Interactive. Do gry przeniesiono około 50 największych lig z całego świata, w tym: pierwszą i drugą ligę francuską, pierwszą i drugą ligę niemiecką (Bundesliga), angielską Premiership, oraz ponad 30 tysięcy zawodników federacji FIFA i kolejnych 25 tysięcy nowych, młodych sportowców, którzy zadebiutują w szeregach zawodowych drużyn futbolowych dopiero w przyszłości. Gracz może poprowadzić każdą z drużyn krajowych wchodzących w skład powyższych lig, a ponadto objąć pieczę nad zespołami międzynarodowymi (co nie było możliwe w edycji 2003). Do gry zawarto też wszystkie najważniejsze międzynarodowe turnieje, w tym: mistrzostwa europy i świata (wraz z kwalifikacjami). Licznym usprawnieniom poddano praktycznie wszystkie rzeczy, które mają wpływ na realistyczne odtworzenie pracy oraz obowiązków managera i trenera profesjonalnego klubu piłkarskiego. Do najistotniejszych zaliczyć należy: system treningowy - większa swoboda w ustalaniu programu treningowego drużyny i jej poszczególnych zawodników, organizacja obozów szkoleniowych przed ważnymi turniejami, dziesięciostopniowy poziom doświadczenia piłkarzy i trzy krokowy procentowy wzrost umiejętności zawodnika na każdym poziomie (tj. 33%, 66% i 100%), system atrybutów zawodników - teraz każdy piłkarz opisany jest przez większą liczbę cech charakterystycznych, w tym: umiejętność dryblingu czy umiejętność obrony bramki. Lista ta jest wspólna dla każdego gracza, bramkarza, obrońcy lub napastnika, system transferu zawodników - bardziej realistycznie odtworzone transakcje zakupu i sprzedaży piłkarzy, negocjacje kontraktów, zatrudnianie fachowców zajmujących się sprawami finansowymi, itp., system statystyczny - cała gama statystyk opisujących postępy poszczególnych piłkarzy, całej drużyny oraz klubu w ogóle (raporty po każdym dniu trwania rozgrywek, itp.). Do życia każdego managera wkracza także wirtualna gazeta z najnowszymi doniesieniami odnośnie wydarzeń na świecie, sytuacji w poszczególnych klubach, itp. system pozyskiwania nowych talentów - dodano pełną ligę i narodowe drużyny młodzików, gracz otrzymuje pełne sprawozdania z przebiegu rozgrywek juniorów i na tej podstawie może pozyskiwać do swego klubu najlepszych młodych graczy. możliwość dowolnej rozbudowy klubu, przez co rozumie się budowę nowych budynków, hal treningowych, a nawet restauracji i agencji turystycznych (wszystko pokazane w grafice 3D). Nie brakuje również narzędzi służących do tworzenia własnego stadionu, z uwzględnieniem projektów technicznych, materiałów, kolorów, położenia bannerów reklamowych i wielu innych. Ponadto polepszono procedury sztucznej inteligencji odpowiedzialne zarówno za działanie pracowników klubu zajmujących się np. rynkiem transferowym, jak i za przebieg oraz wyniki meczy. Podczas spotkań otrzymujemy też więcej in