Kulturka


Produkty wg producenta



E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie


powiększ

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Cena: 45.00 zł


Opis produktu: E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie? - Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim - Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych - Interaktywne relacje z klientami - Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu - Narzędzia kreowania wizerunku w sieci Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu. Internet ma przyszłość! - Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi? - Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne. - Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku. - Grzechy główne działań internetowych. - Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej. - Case studies
  • author: Michał Łebkowski


Podobne do: E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie


39.00 zł
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej

Rachunkowość zarządcza jest źródłem wiedzy o kosztach firmy, a budżetowanie...

37.00 zł
U.S. Marines jako narzędzie polityki zagranicznej Stanów Zjednoczonych

W Polsce (...) nie brakuje entuzjastów oraz badaczy historii i współczesności...

53.00 zł
Teoria kreowania wartości dla akcjonariuszy w procesach fuzji i przejęć

Z recenzji prof. zw. dr hab. Wiesława Dębskiego: Praca...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech