Kulturka


Produkty wg producenta



E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza


powiększ

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza

Cena: 33.35 zł


Opis produktu: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem! Konkretne informacje zamiast przydługich opisów: permission marketing oraz desktop marketing, kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach, strategiczne planowanie mediów w internecie, zarządzanie projektami e-marketingowymi, społeczności internetowe. Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl — zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek. ''To specjaliści najwyższej klasy'' - Daniel Myszkowski, Expander ''Są naprawdę skuteczni'' - Anna Gościmska, Bank DnB NORD ''Warto z nimi pracować'' - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank ''To innowacyjna agencja'' - Agnieszka Bukwa, Nestle Polska ''Firma o ogromnych możliwościach'' - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska


Podobne do: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza


5.85 zł
Inbook Mój świat - Praca zbiorowa

Książka za pomocą plastelinowego świata, w zabawny i przystępny sposób...

7.40 zł
Inbook Głowa do góry - Praca zbiorowa

Książka ta to porcja pocieszenia Z życiem można dać sobie radęalbo z...

20.00 zł
Bezpieczeństwo na lekcjach wychowania fizycznego, czyli jak skutecznie unikać wypadków

Według Autorki, tylko profilaktyka oparta na wiedzy teoretycznej i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme