Opis produktu: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem! Konkretne informacje zamiast przydługich opisów: permission marketing oraz desktop marketing, kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach, strategiczne planowanie mediów w internecie, zarządzanie projektami e-marketingowymi, społeczności internetowe. Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl — zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek. ''To specjaliści najwyższej klasy'' - Daniel Myszkowski, Expander ''Są naprawdę skuteczni'' - Anna Gościmska, Bank DnB NORD ''Warto z nimi pracować'' - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank ''To innowacyjna agencja'' - Agnieszka Bukwa, Nestle Polska ''Firma o ogromnych możliwościach'' - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska