E-biznes. Relacje z klientem
Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
Skuteczny newsletter
Blog w Twojej firmie
Nowoczesna obsługa klienta
Optymalne wykorzystanie autorespondera
E-biznes, który zarabia
Złota era newslettera
Witamy serdecznie,
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kier zkowskiej ''E-biznes. Relacje z klientem''.
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych ''pod klienta'' oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Au torka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
- author: Patrycja Kierzkowska