Dziennik zajęć terapeutyczno-wyrównawczych
Dziennik opracowany został na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji wraz z późniejszymi zmianami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 16 lipca 2009 r. Jest on przeznaczony dla terapeutów i nauczycieli prowadzących zajęcia specjalistyczne i dydaktyczno-wyrównawcze, takie jak: ? korekcyjno-kompensacyjne / terapii pedagogicznej, ? wyrównawcze z poszczególnych przedmiotów, ? gimnastyki korekcyjnej, ? socjoterapii, ? rewalidacji, ? logopedyczne, ? tyflopedagogiczne, ? surdopedagogiczne, ? rehabilitacji, ? dogoterapii, ? arteterapii itp. Dziennik można wykorzystać w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnzjalnych i poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Dziennik przewidziano dla 50 osób. Na kolejne karty dziennika składają się: Tygodniowy plan zajęć Organizacja roku szkolnego Program zajęć Zapisani uczniowie, podstawowe informacje Indywidualne programy terapii , zgoda rodziców na uczęszczanie Informacje dotyczące frekwencji i efektów pracy Wykaz uczęszczanie uczniów na zajęcia Realizacja programu zajęć Zestawienie danych dotyczących prowadzonych zajęć Kontakty z rodzicami, nauczycielami, pedagogiem szkolnym i innymi specjalistami Zadania dodatkowe wykonane przez nauczyciela prowadzącego zajęcia Rozliczenie realizacji godzin zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym Hospitalizacje, przeglądy dokumentacji Notatki
- author: Violetta Piasecka