Opis produktu: Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1 - Ewa Czech
Diagnoza wstępna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1 - Ewa Czech
Spis treści: 1. Charakterystyka gotowości do uczenia się dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. 2. Cechy i umiejętności dziecka kończącego przedszkole, umożliwiające rozpoczęcie nauki w szkole, opisane w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. 3. Proces diagnozowania i ogólne zasady przeprowadzania diagnozy. 4. Opis metody. 5. Wyniki diagnozy wstępnej. 6. Przykładowa interpretacja indywidualnych wyników. 7. Zestawienie wyników wstępnej diagnozy klasy. 8. Arkusz szczegółowej obserwacji dziecka z trudnościami w uczeniu się. 9. Lista kontrolna ? rozpoznawanie ucznia zdolnego. Dodatkowo nauczyciel otrzymuje 10 kart pracy z ćwiczeniami rozwijającymi, które mogą być wykorzystane do pracy na lekcji lub podczas zajęć wyrównawczych czy korekcyjno-kompensacyjnych. Dzięki nim dzieci szybciej opanują umiejętność czytania i pisania.