Dekada Wal-Marta
Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki te mu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtan ie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było j uż jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofi i opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Walto na w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.