Kulturka


Produkty wg producenta



Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw


powiększ

Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw

Cena: 44.00 zł


Opis produktu: Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw
Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw

W książce wyszczególniono najbardziej istotne czynniki wpływające na podejmowanie decyzji o zakupie na rynku B2B małych przedsiębior stw i określono ich wpływ na przebieg procesu decyzyjnego. Wyszczególniono też i zbadano, jakimi przesłankami kierują się nabywcy po dejmując decyzję o wyborze dostawcy, co umożliwiło stworzenie pełnego obrazu zachowań nabywców na rynku. Pierwsza część opracowania wprowadza w tematykę rynku business to business w kontekście dokonywanych zakupów przez uczestników tego rynku, którymi w każdym przypadku są przedsiębiorstwa. Następnie wskazano na czynniki, które w sposób mniej lub bardziej bezpośredni wpływają na decyzje podejmowane przez małe organizacje w dziedzinie zakupu materiałów, komponentów, urządzeń, surowców i produktów gotowych niezbędnych dla ich prawidłowego funkcjonowania na rynku instytucjonalnym. W dalszej części dokonano przeglądu przebiegu za kupu małego przedsiębiorstwa, ze szczególnym zwróceniem uwagi na stopień złożoności tego procesu i jego przyczyny. Dokonano także ch arakterystyki preferencji zachowań nabywczych małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym, wpływających na wybór dostawcy i wsp ółpracę z nim w długim okresie, z jednoczesnym uwzględnieniem granicy w całych wachlarzu czynników preferencyjnych, umożliwiającej i ch podział na dwie podstawowe grupy: grupę czynników ekonomicznych, dostarczających wymiernych korzyści finansowych już w krótkim ok resie czasu oraz grupę czynników personalnych, wiążących się z poczuciem stabilizacji, pewności i bezpieczeństwa małych organizacji dokonujących zakupów. W ostatnim rozdziale omówiono wyniki badań empirycznych przeprowadzonych przez Autorkę, skoncentrowanych na dz iałaniach zakupowych małych przedsiębiorstw. Treść książki bardzo ściśle nawiązuje do praktyki gospodarczej, może być zatem wykorzystywana zarówno przez studentów kierunków ekon omicznych, jak również praktyków gospodarczych, w szczególności tych zarządzających małymi organizacjami.
  • author: Elżbieta Gąsiorowska, Elżbieta Gšsiorowska


Podobne do: Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw


43.00 zł
Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Fundusze i usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw to...

35.00 zł
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik...

35.00 zł
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura