Czas na e-biznes
* Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
* Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
* Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Pol aków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Cieb ie. Dowiesz się z niej, jak:
* pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
* stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
* tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
* zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
* redagować skuteczne e-maile reklamowe,
* kupować i stosować bazy adresowe.