Business English. Marketing and advertising
Kurs ?Business English ? Marketing and advertising? wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzan ia marką i zdobywania i utrzymywania klientów. Prezentuje aktualne słownictwo związane ze współczesnymi standardami zarządzania mark etingowego, w tym także z handlem elektronicznym. Kurs adresowany jest do średnio zaawansowanych użytkowników języka angielskiego, k tórzy chcieliby poszerzyć swoją znajomość słownictwa z zakresu języka biznesowego. Kurs jest nowoczesny zarówno na poziomie leksykalnym (aktualne słownictwo), jak i tematycznym (wielokulturowość, równouprawnienie). Opanowanie zawartości kursu ? szybkie i skuteczne dzięki metodzie SuperMemo ? pozwala na swobodną komunikację w sytuacjach biznesowy ch. Podręcznik zawiera: Texts and dialogues ? interesujące teksty i żywe dialogi pokazujące w kontekście znaczenie wyrazów i zwrotów biznesowych. Glossaries ? około 300 nowych słów i zwrotów z zakresu języka biznesowego. Exercises ? różnorodne ćwiczenia o rosnącym stopniu trudności ułatwiające aktywne opanowanie słownictwa. Exam practice ? zadania wspomagające przygotowanie się do egzaminów biznesowych BEC i BULATS. Language trivia ? komentarze językowe i kulturowe. Dictionary ? podręczny słownik obejmujący słownictwo całego kursu. Płyta CD-ROM zawiera: Recordings ? nagrania w formacie MP3, wykonane przez brytyjskich lektorów, ułatwiające opanowanie prawidłowej wymowy. Pełną wersję znakomitego programu SuperMemo UX z demonstracyjnym fragmentem kursu komputerowego opartego na niniejszym podręczniku.
- author: Magdalena Warzała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak