Brand America. Tajemnica megamarki
''Marka dla Polski'' to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu
krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje
kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia.
Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc się na cudzych doświadczeniach i
błędach.
Ameryka od samego początku w XVIII w. była wymyślona, zaplanowana,
zrealizowana, zarządzana i sprzedawana jak marka. W rezultacie stała się
najpotężniejszą i najlepiej kupowaną marką w dziejach. A amerykańskie
marki firmowe i handlowe dominują w każdej prawie dziedzinie gospodarki,
kultury, rozrywki, sportu czy mediów.
Brand America. Tajemnica megamarki to fascynująca opowieść o tym, jak
powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się
bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne
tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium
przypadku i źródło inspiracji.
- author: Jeremy Hildreth, Simon Anholt