Basic English for Business, część 2
Basic English for Business to podręcznik do nauki języka angielskiego
zawierający zagadnienia związane z funkcjonowaniem firmy, takie jak np.:
kontakty z klientami i dostawcami
transakcje, kontrakty, umowy
oferty, zamówienia i ich realizacja
zebrania i spotkania
negocjacje
promocja produktów firm
konkurencja i zdobywanie nowych rynków
ekspedycja i transport
praca w sekretariacie
Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów zróżnicowanych
językowo ze względu na poziom zaawansowania. Każdy tom zawiera dziesięć
lekcji, z których każda składa się z:
tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na płytę)
wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych
na płytę),
dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności (większość ćwiczeń
posiada klucze).
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych
i biznesowych, uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu
kształcenia, uczestników kursów językowych oraz tych wszystkich, którzy
chcą się uczyć samodzielnie języka angielskiego.
Wybierając ten podręcznik:
poznasz słownictwo z dziedziny biznesu i ekonomii
nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych
zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności
językowych
- author: Dagmara Świda, Zofia M. Patoka