Badania marketingowe na rynku business-to-business - Bogna Pilarczyk, Grzegorz Leszczyński, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Cena: 51.29 zł
Opis produktu: Badania marketingowe na rynku business-to-business - Bogna Pilarczyk, Grzegorz Leszczyński, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Badania marketingowe na rynku business-to-business - Bogna Pilarczyk, Grzegorz Leszczyński, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu.