Kulturka


Produkty wg producenta



Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników


powiększ

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Cena: 57.00 zł


Opis produktu: Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstr zygać, nie mając dobrych informacji o rynku.
  • author: Paul Hague


Podobne do: Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników


52.50 zł
Badania marketingowe

Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: - pokazuje najbardziej znane...

28.00 zł
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak...

38.00 zł
Strategiczne planowanie marketingowe

W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale High-Tech