Kulturka


Produkty wg producenta



Antropologia pisma


powiększ

Antropologia pisma

Cena: 33.00 zł


Opis produktu: Antropologia pisma
Antropologia pisma

Niniejszy tom jest pierwszym, który w takim wyborze zawiera prace polskich i francuskich badaczy, sytuujące się w szeroko rozumianym obszarze antropologii pisma.
Badacze francuscy z grupy 'Antropologia Pisma' (CNRS/EHESS) łączą w swoich pracach perspektywę socjologiczną, antropologiczną i lingwistyczną. Ich artykuły dotyczą różnych sposobów działania przy użyciu pisma, przede wszystkim wprzestrzeni miasta (ulice, budynki, metro). Posługują się przy tym kategoriami 'aktu graficznego', 'wydarzenia piśmiennego', a także 'środowiska graficznego', 'ekologii graficznej' i 'polityki pisma', analizując wystąpienia piśmienne w mieście o charakterze kontestacyjnym. Inny obszar zainteresowań i prac tej grupy to analiza sposobów działania pisma w sytuacjach zawodowych (np. posługiwanie się pismem przez osoby pracujące w instytucjach finansowych, przez bankowców i komorników, znaczenie podpisu w nauce), a także badanie roli praktyk piśmiennych w wydarzeniach historycznych.


Podobne do: Antropologia pisma


37.50 zł
Pierwsza pomoc w typografii. Poradnik używania pisma

Zwięzły podręcznik typografii autorstwa wybitnych niemieckich specjalistów...

42.00 zł
?Uber allen Gipfeln...?

Bergmotive in der deutschsprachigen Literatur des 18. biz 21. Jahrhunderts...

39.50 zł
''Nuż w uhu''? Koncepcje dźwięku w poezji polskiego futuryzmu

Książka prezentuje poezję polskiego futuryzmu na tle europejskiej twórczości...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...