Kulturka


Produkty wg producenta



3ds max 2010. Szkoła efektu


powiększ

3ds max 2010. Szkoła efektu

Cena: 99.00 zł


Opis produktu: 3ds max 2010. Szkoła efektu
3ds max 2010. Szkoła efektu

Trójwymiarowy model świata Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów Jak stworzyć animację 3D? Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia! Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu. Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.
  • author: Joanna Pasek


Podobne do: 3ds max 2010. Szkoła efektu


198.50 zł
3ds Max 2010. Biblia

Poznaj środowisko pracy! Wykorzystaj nowe możliwości! Stwórz niezwykłą...

29.00 zł
ABC Excel 2010 PL

Poznaj interfejs i narzędzia programu Excel 2010 PL Naucz się pisać...

35.00 zł
ABC MS Office 2010 PL

Poznaj ogromne możliwości pakietu MS Office 2010 PL i twórz profesjonalne...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...